UMNO tipu Rakyat 54 Tahun Lamanya

13 09 2011

image

Salam pada semua,

Tajuk kali ni ialah UMNO tipu rakyat hidup hidup selama 54 tahun lamanya. sebab apa? sebab kini, profesor yang memang pro kepada pemerintah mendedahkan bahawa Tanah Melayu tidak pernah dijajah British!!

Tak sangka British sekadar menaungi saja,ibarat awan menaungi bukitlah kononnya. So apa maksudnya kenyataan Profesor Zainal Kling ini?

ini bermaksud sejarah kemerdekaan negara adalah rekaan saja lah,sebab dijajah pun tidak maka tak timbul ada sejarah kemerdekaan.

kedua, laungan merdeka Tunku Abdul Rahman. kenapa beliau laungkan merdeka?tidakkah beliau sedar bahawa Malaysia tidak dijajah sesiapa seperti yang di nyatakan Prof Zainal Kling.

Buku sejarah yang diajar disekolah telah obsolete,meleset dan wajar dibakar saja. sebab selama 54tahun kita diajat,didoktrin tentang perjuangan kemerdekaan tetapi hari ini profesor sejarah ini menyatakan Malaysia or Tanah Melayu tidak dijajah British.

Kalau UMNO setuju dengan profesor ni, sila rombak sejarah negara,sila hapuskan sambutan merdeka segera!!dan semestinya tidak perlu ada gelaran bapa kemerdekaan.

tapi kalau UMNO tak setuju,mungkinkah TV3 RTM Utusan Malaysia akan mengutuk dan membidas Profesor Zainal Kling habis habisan sebagaiaman mereka buat ke atas Mat Sabu?

semestinya tidak,sebab mereka semua bacul.inilah standard media malaysia..

eh lupa, jangan lupa delete saja lah lagu Sudirman tu. ala yang pasal kemerdekaan tu. delete.tak rasional dah.

sekadar pendapat.


Actions

Information

Leave a comment